Själaterapi

Har lekt egen terapeut (?) för att lugna ner nig själv, vilket innehöll FOB på hög ljudnivå. Och det fungerar alltid lika bra. Inte helt men bra. Fick även bakat vanlijbullar och bröd. Har fuskat med köpt bröd nu i en vecka men nu är det slut med det, tillbaka till hembakt.

Fick även ett mindre ryck för att möblera om så det har jag gjort, tillsammans med tillhörande städning. Inte för att jag har mycket att flytta på eller att det går att göra allt för mycket här men det är i alla fall annourlunda än innan. Det värsta var att jag i mitt huvud, samtidigt som jag ställde möblerna där jag ville ha dem hörde mammas ogillande röst i huvudet. Den som alltid var framme när jag möblerade medsan jag fortfarande bodde hemma. Men här är det bara jag som bestämmer så jag ställer dom vart jag vill! :P

Tog lite kort förrut men helt plötsligt har minneskortläsaren på datan slutat fungera, så det blev inget med dom. Hoppas det är lite flipp som går över, annars blir jag inte glad..

Prison Break nästa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0