Resultat

Eftersom klockan nu är efter 22, kan jag berätta att bild nummer 1 fick 24 röster och bild nummer 2 fick 5 stycken. Kan hända att det finns ett par oräknade röster i Jennies kommentarer, som hon inte gjort offentliga, men som troligen inte kommer påverka slutresultatet.

Med det så kan vi säga att Bild 1 vann, och den var gjord utav mig!
De som känner mig kanske kunde få fram det genom allt "glimmer", haha. Har en förkärlek till det när det gäller att fixa med bilder.

Tack till alla som röstat. Det var kul, kanske blir ytterligare en omgång, med ett annat tema, för känner ajg Jennie rätt så vill hon nog ha revansch..:)


Kommentarer
em

Haha grattis:D yeeey, ja röstade på dig;) Men du, inte sorbet, men sherbert eller va de nu hette, har aldrig hört talas om ngt sådant i sverige. Finns den så e jag såld. Glass till frukost, lunch, middag;D

Puss!

2008-12-10 @ 23:29:26
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
Helen

Nicke sager att den forsta bilden ar bast. Tyvarr missade vi dead line pga tids skillnaden.

2008-12-11 @ 02:11:02
Susanne

Jag gillade att du behöll färgen på skorna! :D

2008-12-11 @ 15:44:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0