My heart is on my sleeve

Känner mig totalt omotiverad till att blogga nuför tiden. Kan bara få mig själv att skriva nått här. Jag skriver lite annat och det är det verkligen inga problem att få fram orden till. Är konstigt att det kan vara olika när de två sakerna är så snarlika. Men nu får det vara så och jag inspirationen för att skriva här kommer säkerligen tillbaka snart i vilket fall. Jag gillade ju när jag uppdaterade flera gånger om dagen och inte som nu, typ en gång för att jag känner mig tvingad.

Min minnsekortläsare funkade idag så jag kunde ladda in korten men tyvärr säg dom bättre ut på den lilla skärmen i kameran än på datan. Men det är ju inte så att jag tvekat på att lägga upp kort innan, så varför börja nu. Och ja, det är min riktiga ögonfärg.


Kommentarer
ina

Haha, kul att någon uppskattar de lite längre inläggen i alla fall :P Verkar som att de flesta bara är intresserade av foton och sånt där :/



Lyssnar du inte på någon av artisterna alls? Gillar du inte Cornelis heller? Han är ju en legend :D

2008-12-17 @ 22:31:43
URL: http://inabina.blogg.se/
Susanne

Åh, häftig ögonfärg du har! Är den lika "tydlig" om bilden hade varit i färg? :)

2008-12-18 @ 18:20:43
Pernilla

tänkte på det me färgen... Ja tycker alltid folk som harlinser har en förmåga att få typ "klarare" och starkare färg.. kanske e därför dina ser så extremt blåa ut.. Sen att resten e i gråskala gör ju att de blåa framhävs :)Du har vädligt fin blå nyans iaf!

2008-12-18 @ 22:11:16
URL: http://vanillab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0