Movie night

Efter att jag gjort klart det jag skulle göra med mitt arbete till skolan satte jag mig och kollade på film. Ikväll bjöds det på Bangkok Dangerous med Nicholas Cage. Den var helt okej, lite seg att komma in i men sen gick den allt an. Är väll inget jag skulle rekomendera men helt okej som tidsfördriv en söndags kväll.


Har annars målat naglarna i mitt nya nagelack som jag verkligen är helt kär i. Trots mina tvivel om att det skulle bli så mörkt lila som jag ville ha, så blev det allt det. Helt klart värt 25 kr.


Snart går jag och lägger mig. Ska upp tidigt till skolan och sen bär det av för att träffa Alwa! :D



Kommentarer
maria

svar: tack så mycket! :)

ibland dyker inspirationen upp när man minst anar det! ;)

2008-12-28 @ 22:58:40
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0