Last day of the year

Sista dagen på 2008. Tänk vad annorlunda den här dagen kändes när man var liten. Den var så stor och speciell och numera är det bara en vanlig dag. Jag som hatar snö hoppades egentligen på att det skulle kommit en mindre snöstorm under natten för på nyår känns det som om det ska vara snö. Resten av året klara jag mig utan det.

Ska snart packa väskan och ge mig in mot stan och fixa lite saker för Jennie innan bussen mot Edet åker. Sen blir det till att gå hem till mamma en stund innan jag och Jennie ska vara 'vuxna' och dricka kaffe hemma hos henne. Nyårsfirande börjar inte förrän runt 21 tiden hos Viktors pappa. Jennie sa även nått om att hon skulle fixa mig idag, får se om jag går med på detta, hehe. Tror även hon nämde att jag var tvungen att vara modell så hon kunde öva med sin kamera.

Blir inget mer bloggande för mig förrän 2009 nu, så Gott Nytt År!

Jag avslutar med en dagens låt, som är på repeat hos mig:  I'm yours - The Script


Kommentarer
maria

gott nytt år! :)

2008-12-31 @ 11:57:50
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0