Jag blundar och håller andan lite till


Jag är en total Fangirl just nu, och så är det bara.
Fick min FOB skiva idag! Var med lätta steg jag skuttade in och slängde in den i dvdn för att lyssna. Kan nu även förstå varför den varit lite sen, den kom trots allt från Hong Kong. Lite konfunderad först med förstog sen att det är där dom trycks/tillverkas. Det enda jag känner är lite synd är att jag inte fick med ett häfte, som man får i orginal versionen. Funderar skarpt på att köpa en kopia av den i sommar i Usa för att få det också. Fick dock en poster att sätta på väggen, haha. Acoustic versionerna av både What a catch, Donnie och America's Suitehearts är underbara.
Det blev en fin början på veckan det här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0