I've seen sinking ships go down with more grace than you

Tillbaka igen med 'vanliga' inlägg. Har precis kommit hem från skolan. Var där lite snabbt nu på morgonen för att skriva klart en del av textanalysen vi gjorde förra veckan. Så nu sitter jag med en hemmagjord latte och fikar med en lussekatt jag gjorde igår. Mysigt med lite varmt efter att ha cyklat i ösregn både till och från skolan.

Har börjat på ett nytt marton efter Sunset Beach, som jag inte ens kollade klart på. Blev allt för tråkigt och dåligt skådespeleri för att orka igenom hela serien. Så nu kör jag på Dawson's Creek. Som om det är bättre egentligen, haha. Det är bättre skådespeleri om inte annat men dialogen är långt ifrån trovärdig. Jag förstod aldrig varför recensenter alltid tyckte att dom pratade för vuxet i den serien, att det var för svåra ord, förrän nu. Så som Dawson pratar skulle aldrig en 15 åring i Usa prata. Stackarn skulle ju bli grymt utsatt för gliringar och skämt. Men det är kul att titta på för stunden. Det som fick mig in på det här var att jag så gärna ville se när Chad Michael Murray är med, men vet inte vart det är, så lika bra att köra från början. Känner för att göra samma sak med Gilmore Girls sen, haha. Vi får se hur det blir.

Nu ska jag klippa klorna på Donnie, om han tillåter det vill säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0