I will remember you, will you remember me?

Näst sista dagen på året och det känns som alla andra år då jag undrar vart tiden tog vägen?

Vad har verkligen hänt under de året som gått och vad var det som var bra?

Idag förra året var jag hemma i Easton och Magda var och hälsade på från San Diego. Vet att vi åkte till Westgate Mall och gick och tittade. Victoria's Secret hade rea så jag köpte underkläder. Hade min grå-vit randiga stickade tröja med dragkedja, som jag köpt på Dots för $10 och den kliade som satan på handlederna där jag kvällen innan hade tatuerat mig. Jag gick även runt och tänkte på Keith som jag träffat för första gångenkvllen innan. På kvällen körde jag henne till South Station i Boston för hon skulle ta bussen till NY och sen vidare till vart nu henne värdfamilj var på besök.

Undrar om jag kommer komma ihåg idag lika tydligt nästa år som jag kommer ihåg förra året?
Troligen inte, och minnet från förra året kommer även de blekna snart. Och då blir jag sentimental och vill verkligen ge efter till glömskan. Vill minnas allt, helst i detalj. Men jag vet ju hur svårt det är ju fler dagar jag faktiskt lever.


Idag var jag i skolan, gick en timme på förläsningen innan jag och Irsa gav upp och gick till bibliotektet istället. Satt där i ganska många timmar och läste till arbetet och litteraturseminariet. Fick gjort ganska mycket och min stress och panik inför allt sjönk allt mer och när vi sen gick därifrån kände jag mig nästan munter. Tog oss en tur till Överby och käkade på McDonalds. Inte mitt val, utan det är Irsa som är väldigt förtjust i det. Jag tycker sällskapet är roligare och bättre än maten.


Åkte sen hem och nu sitter jag här. Ska snart göra ett nytt försök med en ny design, jul är trots allt över. Allt jag gjort hittills har varit vldigt dåligt, så jag hoppas jag kan få lite kreativitet sprinklad över mig och få nått fint ur mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0