I don't want to forget how your voice sounds like

Skola mestadels av dagen med blandade upplevelser. Kan väll säga att en av lärarna var mer udda än någonsin och kanske inte på ett bra sätt. Det var en upplevelse i alla fall. Är mindre kul att vi ska ha honom igen i morgon också. Hoppas att det blir mindre, hurm, konstigt då.

Annars är jag inte speciellt sugen på att vräka ur mig saker här idag. Känner mig mest tom och vill inte få allt att kännas krystat. Har lyssnat på mina Martin skivor och funderat över innehållet på nytt. Det har inte direkt gjort mig mer insiktsfull utan mer konfunderad om saker och ting. Allt ska väll kunna få logik till slut.


Ikväll hänger jag på GIMP och grejar,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0