God Morgon!

Fick mig ett friskt uppvaknande genom kallduschen jag gjorde för en stund sen. Av någon oförklarig anledning så fansn det inget varmvatten hos mamma idag. Och jag var i deserat behov av en dusch idag, så det fanns inget annat att göra än att hoppa in och lida i ett par minuter. Jag glädjs åt att det är bra för håret i alla fall.

Ska snart blåsa håret och sen lyxa till det med att platta det också. Har oftast varken ork eller tid att göra det. Efter det åker jag vidare till Göteborg.

Idag fyller även mitt underbara Gudbarn Melanie 2 år!
Är ofattbart att tiden verkligen har gått så fort sen hon föddes och att hon redan är 2. Snart bär det ju av till skolan för hennes del och innan man vet ordet av kommer hon där som tonåring och festar som en tok :)
Nej, det får vi hoppas att det döröjer väldigt länge innan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0