Forever a Lake Effect Kid

Har knappt hunnit gå upp då jag vaknade vid den underbara tiden 9:48. Visstatt jag varit vaken ett par gånger innan, för att någon tyckte det var dags att gå upp. Jag ignorerade bara, ingen chans till det. Var dessutom kul att vakna till solsken, det händer inte ofta så här års.

Har redan hunnit med att betala månadens räkningar, pengarna kom ju in idag. Tyckter att det är lika bra att få det gjort, ingen ide att dra ut på det. Dessutom vet man ju hur mycket man har att röra sig med resten av månaden. Efter att jag duschat ska jag ge mig ut om röra mig med mina pengar, haha. Ska fixa lite inför jul/nyårs outfiten, vad man nu ska göra då och köpa present till Kristina som fyller år den 25:e.


Nu ska jag käka frukost och sen göra mig i ordning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0