Disloyal Order

Jag är mer än lovligt förbannad på CDWow just nu.
De skulle ha levererat Folie A Deux hem till mig idag, eftersom den släpps idag. Men det har dom självklart inte gjort. Fatta att man är besviken, efter att ha gått och väntat på den så länge. och jag har verkligen sett fram emot att få komma hem och sen kunna sitta och titta i häftet, och få höra de extra låtar som finns med. Verligen surt.
Kommer den inte imorgon, då blir det verkligen till att klaga, det säger jag bara.

Dagen har annars varit mycket trevlig. Anneli ha rlegat och snorat och hostat på soffan och jag har busat med Tilde och Eskil. Lagade pannkakor till lunch och sen sov Eskil. Då gjorde jag och Tilde pärlplattor och sen blev det ltie målande också.


Kom hem nyss efter att ha varit med Anneli på jourcentralen men det var inget dom kunde göra åt. Resten av kvällen ska jag sura, haha, och se på Dawsons Creek..



Kommentarer
maria

svar: åh, bra att du sa det! har fixat det nu! :)

2008-12-16 @ 10:23:24
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0