Another year has passed by

Tänkte att jag får göra samma lista som jag gjorde förra året, även om jag gör den lite tidigare i år. Tror inte att den kommer ändras speciellt mycket på de restrerande 8 dagar som är kvar av det här året.

Förra årets lista


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja. Började högskolan, besökte Californien och flyttade till egen lägenhet bland annat..
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav aldrig några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
Inte som stog mig nära, men inom släkten.
5. Vilka länder besökte du?
Usa, Tyskland, Sverige
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Skulle inte sitta fel med en Fall Out Boy konsert. Det är nog det enda som jag kommer på att det här året saknade.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Veckan i Cali kommer jag minnas, tror det var 1-10 Februari, sen 17 Juli, dagen jag lämnade familjen i Usa kommer alltid finnas med mig, det var en jobbig dag. Kvällen/Natten 2-3 Augusti, när jag träffade bland annat Pete Wentz.
8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag faktiskt pluggar, är en framgång enligt mig.
9. Största misstaget?
På ett sätt känns det som ett misstag att jag litade på Keith i våras. Men sen så ångrar jag det inte heller, så nja, ja vet inte om det var ett misstag..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var sjuk någon gång och sen skar jag upp foten ganska så rejält i somras.
11. Bästa köpet?
De flesta av mina favorit saker har jag fått, haha. Men biljetten till Cali måste väll det vara.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Musik, vad annars. Eller nja, hyra när jag tänker efter lite. Men det är inte lika kul.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mycket. Jag kan bli väldigt glad, väldigt lätt för väldigt små saker/händelser :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I Kisses a Girl - Katy Perry. Kommer alltid minnas de 3 veckorna i Chicago med Issa. Hur vi åkte i bilen tillsammans med pojkarna och spelade låten på hög volym, rutorna nervevade och alla sjöng för full hals.. <3
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Kanske lite mer år det ledsna hållet jämfört med året innan. Första delen av sommaren tog hårt på mig med att åka från Boston och sen hösten har ju varit lite upp och ner.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet faktiskt inte.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Segat ;)
18. Hur tillbringade du julen?
Jag hoppas i förväg här - Halva dagen med mamma och Lars och resten med Anneli+familj. Juldagen med firande av Kristina.
19. Blev du kär i år?
Kär och kär.. Var på god väg iaf.
20. Hur många one night stands?
1
21. Favoritprogram på TV?
One Tree Hill
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej
23. Bästa boken du läste i år?
Mitt namn var Elton Persson - Martin Svensson
24. Största musikaliska upptäckten?
Största och största, var som alltid mycket nytt som fann sin väg till mig. Men Hey Monday har väll varit de som jag lyssnat mest på av de jag fann i år.
25. Något du önskade dig och fick?
En större iPod, haha..
26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja då.
27. Årets bästa film?
Jag minns knappt vad jag sett i år, trots att det är så mycket. Mamma Mia var ju väldigt bra.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Tatuerade mig. Och gick sen på middag med Franziska.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det säkert, men sånt vill jag helst inte tänka på. Jag ser framåt! :)
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jaa, första halvan var mer vardaglig och avslappnad men under hösten har det väll blivit lite mer uttänkt. Men jag har inte någon stil direkt, tar på mig det jag gillar..
31. Vad fick dig att må bra?
Musik
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Samma som förra året, haha. Pete Wentz.
33. Vem saknade du?
De som jag saknar bytte plats efter halva året, utom Magda, henne saknar jag alltid.
34. De bästa nya människorna du träffade?
De som är i min v-grupp i skolan. De är för goa :)
Och om Anneli skulle råka få ur sig bebisen i år, så får den självklart vara med här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0