This makes it easy to believe

Gardagens avsnitt av OTH fick mig alldeles varm om hjartat. Borjade nastan grata nar Skills pratade med Peyton over sin skuld i kidnappningen. Var bara sa ovanligt for honom att ha en sadan allvarlig och kanslosam scen. Mer sant, sager jag. Sen sjalvklart, Brookes anpassning till att ha blivit mamma. Minst sagt roande, speciellt nar jag frostar frustreringen over att inte kunna fa henne att sluta grata. Jag hade visserligen bara fatt nog, och latit henne skrika sig till somns, dom orkar inte halla pa hur lange som helst, tills slut sa somnar dom. Vet att det later hemskt men, ja, det ar inte farligt att lata bebisar skrika.

Dan kan ju bara slanga sig i vaggen, det spelar ingen roll hur doende han ar, vilket jag inte ens tror att han ar. Luktar ju bara ljugeri sa det skriker om det. Han kan vall bara halla sig borta. Att dom inte skaffar besoksforbud mot honom. Inte for att det skulle hjalpa, men rent logist sa vore det ju bra.

Deb och Clownen var ju bara ackligt. Deb i ren allmanhet gor mig acklad, gillar inte vinkeln med att hon ska vara sa slampig. Rysningar.. Ugh..

En vecka tills nasta avsnitt, can't wait!


Kommentarer
ina

Ja, visst är det! Men han tyckte att mamma var snål för att hon kollade på jämförpriser och innehållsförtäckningar. Ha! :P

Jag trodde att det var en damtunika :( Den hade annars suttit fint i min garderob :D

2008-04-29 @ 21:56:40
URL: http://ordbajseri.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0