So very empty

Min lust och mitt behov av att blogga under helgen har helt forsvunnit. Maste ha varit for att jag visste att jag inte kunde. Vart kara brand/inbrotts alarm gick av i morse igen, vid 5 tiden den har gangen. Lika trevligt som sist, hurm. Det var nastan sa att jag bara lag kvar i sangen men det fungerar ju inte, det kunde ju ha varit pa riktigt. Det ar ju inte direkt bra att fa in den installningen att det bara ar falskt alarm, och sen sitta dar fast nar det val ar pa riktigt.

Vantar mest pa att dagen ska ta slut, sa jag kan titta pa FOB dvdn. Forhoppningsvis sover Ben och Rach en bra stund till, bada var valdgit trotta. Men sen sa vet man ju aldrig, dom har ju en rendens att gora det man minst anar.



Kommentarer
Jencie

jag älskar verkligen modet som är just nu. finns verkligen mycket som är jätte fint, sådär härligt sött liksom! men som du säger, du har aldrig vart åt det hållet liksom, du är mer en sådan tjej som kört på basplagg liksom. . Hurm. . jaa du fattar säkert!

2008-04-01 @ 20:59:29
URL: http://jencie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0