Random

Gick in pa Studera.nu i brist pa annat, for att bara kolla om det kommit upp natt nytt, eftersom jag inte ar sa insatt i det har med hogskoleansokningar och sant. Dom hade i vilket fall fatt upp mina betyg fran gymnasiet, vilket sa klart var valdigt komiska att lasa, haha. Men det som jag fastnade vid var det faktum att det stog att jag hade fatt VG i Religion A.

Det roliga ar att jag pratade med Kristina for nagon dag sen om det, och det faktum att var religions larare sa till mig innan vi slutade att jag skulla komma tillbaka om nagra ar och fraga honom varfor jag itne fick mer an G i kursen. Nagot som jag redan da visste svaret pa, hurm.. Och pa mitt slutbetyg vill jag verkligen minnas att det stog G pa den kursen. Sa det ar valdgit markligt att det nu ar ett VG.

Okej, jag ska ju inte klaga, det hjalper ju mig. Men det ar anda konstigt. Blev aven pamind om amnen jag hade helt glomt bort att jag last, sa fort daliga minnen forsvinner, haha. Till exempel Instrument och sang steg 1, den kursen hade jag helt fortrangt, kanske mest pga av fiaskot med steg 2 sen. Tror jag och Jennie gick pa 2 lektioner under en halv termin, sen hoppade vi av. Och fick sen tagit bort kursen fran var kursplan i 3an for att inte fa samre betyg, lite fusk bakom det hela men men..:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0