Patriots Day

Idag ar det Patriots Day har. Och det ar inte for de amerikanska fotbolls laget, som jag sa fint trodde forra aret, utan for de riktiga Patrioterna, vilka de nu var. Ar inte sa insatt. Jag ar ledig i vilket fall, det ar vad jag vet.

Ska nog ga pa bio pa formiddagen, vill garna se 88 Minutes, med Benjamin McKenzie fran The OC. Vet vall inte hur mycket han ar med, men han fick vara med pa trailern i alla fall. Dessutom verkar filmen spannande. Hoppas aven pa att banken ska vara oppen, sa jag kan satta in min lon pa sparkontot. Men jag tvivlar pa att den ar det.

Glomde totalt bort att det var DH igar ocksa, blev pamind i Jennies blogg, sa det far jag allt kika pa under dagen ocksa. Sen ar det OTH ikvall och Greek. Busy, busy..:P..haha. Jag ar verkligen en tv-nord..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0