Never Back Down

Timage104iden gick ganska fort igar, trots att jag trodde hela dagen skulle sega sig. Brukar vara sa sista jobbdagen for veckan. Ben var i skolan pa morgonen och jag och Rachel akte ivag pa lekklass. Hon har verkligen anpassat sig till omgivningen dar och har absolut inga tankar om att vara forsiktig. Helst ska man slanga sig ner fran de hoga stallena. Galler att halla koll pa henne.

Bada tva sov ovanligt lange, vilket gjorde att nar de val vaknade gjorde jag tidig middag. Sen akte vi ivag och hamtade Jess vid taget. Efter det var jag fardig for dagen och veckan. Da akte ajg och hamtade upp Franziska och vi gick pa bio.

Var samma som forra veckan, ingen gar pa bio pa torsdagskvallar tydligen. Vi gick visserligen till ett annat stalle, men jag tror inte det skulle vara annorlunda pa varat vanliga. Tittade pa 'Never Back Down'. Filmen handlar mer eller mindre om att slass, hela tiden, haha. Finns en liten story i det hela men jaa, dom slass mest. Maste dock saga att den var helt okej. Betyget hojs upp en hel del av att killarna springer runt utan troja mest hela tiden och ar extremt valtranade. om man gillade Volcheck i O.C sa kan man inte annat an att alska honom i den har filmen.


Kommentarer
emmy

jag visste att jag hade sett honom som någon skrämmamde typ tidigare.. Kunde bara inte komma på vart...
Pusss

2008-04-04 @ 18:27:54
URL: http://glasfjarilen.blogg.se
iza

Är han med!!!!!! MÅste se den!! Reprisen av honom i OC kom idag och råkade kappa in just det. Tänkte just om han inte skulle vara med i nått nytt snart.

ÅÅåååh han är så J*vla heeet!!! :D

2008-04-04 @ 18:42:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0