Missing In Action

Varit lite borta i ett par dagar, har mer eller mindre forsokt aterhamta mig fran lordagens utgang.
Jag, Linn och Sebastian gick i alla fall till The British Beer Company, en bar typ 20 minuter fran mig. Var riktigt trevligt, bra live band. Hade haft ltie forfest hemma hos Linn innan och jag kan verkligen rekomendera Bacardi Passionfruit, den var verkligen jattegod och fruktigt. Blanda med Sprite och tranbars juice, yummy! :)

Blev i alla fall en sen kvall/natt. Sov typ 3 timmar, sa hela dagen igar var jag jatte trott och satt typ som i en koma, haha. Gick och tog en tupplur pa eftermiddagen och under den tiden hade hela familjen varit inne i mitt rum och funderat pa om dom skulle vacka mig, for att bjuda med mig ut pa shopping och middag. Men sen sa tyckte dom det var for synd att vacka mig. Jag horde ingenting, vilket ar konstigt eftersom jag ar sa lattvackt annars.

Idag var jag fortfarande trott och tankte ajg kunde fa en halvtimmes somn extra medan Rachel sov, men nar hon val vaknade sa hade det gatt 2 timmar! Verkligen underbart, haha. Funderar aven pa att hinna med en snabbis nu nar dom sover igen, men jag vet inte, vill ju kunna somna ikvall ocksa.

Regnar som bara den idag. Gratt och trist ar det. Vet att det ska klarna upp tills pa Onsdag, da Jennie och Melanie kommer. Men det ska ju tyvarr inte vara varmt. inte den har veckan i alla fall. Men under de tva veckor som dom kommer vara har, nagon gang lar det kunna bli varmt i alla fall. Gar verkligen och raknar dagarna nu!



Kommentarer
em

Ida e de onsdag:)
ska testa den drinken=)
Valborg idag=)
Pusss saknar dig!

2008-04-30 @ 13:51:48
URL: http://glasfjarilen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0