Love in a square

Efter jag lamnat av Ben i skolan akte jag och Rachel vidare till Walmart for jag kunde inte vanta hela dagen pa att fa kopa Fall Out Boy cd/dvn. Var sa tidigt ute att dom inte ens hade satt upp den an, sa jag fick fraga, men dom hade den i alla fall.

Den sattes sjalvklart in i cdspelaren direkt och det rackte att jag horde forsta ljudeffekterna och jag var tillbaka pa Tweeter center, 31 Maj 2007. Kunde se framfor mig precis vad som hande pa skarmen bakom scenen, hur skynket ramlade ner och hur dom kom ut. Var helt underbart. Ikvall blir det till att kika pa dvdn ocksa.

Kanns valdigt bra att ha just den konserten pa dvd eftersom de var min forsta, inte bara med FOB utan nagonsin. Ligger mig varmt om hjartat.

Kopte aven en ny t-shirt, men det ar inte lika viktigt..:)

image100


Kommentarer
Emma

vad är de för skiva? :)

2008-04-03 @ 22:07:03
URL: http://megabra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0