It feels so good!!

YES!
Jakla lang break det blev nar dom skulle flytta servrarna. Har ju haft sa mycket att blogga om under helgen att jag trodde jag skulle bli tokig utan bloggen.. Nu har jag visserligen ingen ork att dra upp allt, men kan gora en lite kortlista pa saker som var handelserika..

Lordag:
Var pa Wrentham Outlets med Emmy, Sandy, Jenny och Lisa.
Satt pa lunchen och pratade pa svenska om latino (?) killen pa bordet brevid. Sen reser han pa sig och pratar svenska med oss. Lagom pinsamt. Vi sa i alla fall bara snalla saker.
Men man vantar sig inte att nagon som har spansk brytning pa engelskan ska kunna prata svenska.
Hittade aven nya jeans. Samma som gick sonder i LA. Dom passar perfekt, behover inte ens prova dom innan.

Sondag:
Var hemma hela dagen och degade.
Tog igen all tv jag inte kikat pa under veckan.
Rensade ut gamla papper och satte alla mina fargpennor i nyansordning.
Jag vet, lagom OCD, men jag kan inte hjalpa det.
Au pair mote pa kvallen. Jag fick vara till hjalp om nya ideer pa moten, eftersom jag gatt pa sa manga. Jag foreslog fotbollsmatch pa Gilette Stadium. Enda New England laget jag verkligen kan stodja. Ville sett dom mot LA Galaxy men den matchen var inte forran Augusti sa det fungerade inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0