I thought you said you didn't care but here you are

The day so far:

Two kiddos all day today.
Vi har hunnit med musik klass, en snabb runda till lekplatsen dar Rachel at 'mulch', typ traflisor fran marken, yummy! och Lunch med Franzi dar Rachel var uber-sot och kopplade pa stora charmen trots att hon sovit totalt 7 minuter pa formiddagen. Pa vagen hem somnade bada barnen i bilen, och somnade som tur var om gott i sina egna sangar efter jag slapat in dom..

The rest of the day:

Bryan kommer hem tidigare for att ge mig nagon timme sjalv, sen far jag gora bad och laggdags da dom ska pa restaurang oppning, eller vad det nu var. Hade gjort planer med Franzi for kvallen men Bryan gjorde det mer eller mindre omojligt for mig att saga nej, med erbjudande om extra pengar..
Vad vi hittar pa innan han kommer ar en helt annan sak. Kanske blir uttligare en tur till lekplatsen, borjar verkligen bli varmt och skont ute nu, lite mer sol hade inte suttit fel visserligen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0