21

Det var min fodelsedag igar. En mycket trevlig sadan ocksa. Maste forst tacka for alla fina grattis halsningar jag fick, valdigt uppskattat.
Ribban pa dagen kunde ju sattas hogt redan fran borjan, jag var ledig! :) image116
Sov visserligen inte lange, var uppe redan vid 7 men lag och laste i nagon timme innan jag kravlade mig ivag till duschen. Sen fick jag fina presenter fran familjen. Forst fick jag 'Rosie' av Ben. Ett tag fran Tomas Taget serien. Jag har alltid gillat henne bast, for hon ar rosa, haha. Sa Ben tyckte jag behovde ha henne. Sen hade Bryan fixat ihop en present utan att Jess ens visste om det, en ny neccessar, precis den som jag velat ha och tittat pa lange. Bryan maste verkligen ha bra minne, for det var i typ januari som jag kollade efter den nar vi var ivag ute en gang. Han fick till och med fargen ratt. Mycket imponerande. Sen sa fick jag aven fran familjen + Jess foraldrar en ny iPod! Blev extremt glad over detta, och det kanns sa skont att veta att jag kan fa plats med all min musik nu, aven den som jag har i Sverige.

Sen blev det lunch ute med Jess och barnen. Fick efterratt med ljus i och allt. Sen akte jag ivag till Target for att kopa min ipod, eftersom dom inte visste precis vilken jag ville ha. Blev en svart iPod Classic 80gb. Den har veckan fick man aven ett presentkort pa 25 dollar nar man kopte den sa det var yttligare en trevlig overraskning. Det anvande jag upp direkt pa parfymen jag har velat ha ett tag nu. Extra bonus present.

Pa kvallen blev det middag, thai. Det nya stallet ar inte alls lika bra. Langt ifran den klassen som de forra agarna holl. Valdigt synd, for det var ju sa gott. Vi skulle varit typ 10 personer, men vi blev 2. Eller ja, 3, Rob kom en timme sent, men han kom i alla fall. Ingen ringde och sa heller att dom inte skulle komma. Blev lite lagom besviken over det faktiskt. Men jag och Franzi hade det trevligt i alla fall. Hon hade aven bakat en kaka till mig, med levande ljus och allt nar jag kom och hamtade henne. Fick aven en travelmug fran Starbucks, pina colade mix och en skiva. Sen fick ajg aven 2 biobiljetter fran hennes vardmamma. De ar mest mutor for att jag kor Franzi overallt, haha. Men dom ar lika bra for det.

Tyvarr serverade inte restaurangen alkohol, sa jag kunde inte bestalla nagot. Men ska ivag till en pub ikvall for hej da fest for Sandy, da jaklar..:P..haha..


Kommentarer
iza

skönt att du fick en bra födelsedag :)
tänkte fråga lite om ipods och mp3 spelare. är dom bra i usa? ur mycket kostar dom typ? måste verkligen köpa en sen när jag åker till chicago. är det mycket billigare än i sverige?
pussar söt

2008-04-17 @ 18:31:15
Jennie

haha men så är det väl mest alltid. Tänk bara hur förundrade vi var i gymnasiet när vi hänge inne på vero modo och var och varannat plagg var prickigt hur mycket svor vi på att aldrig ha något prickigt? Finns mycket verkligen!. .

2008-04-18 @ 10:17:13
URL: http://jencie.blogg.se
Jennie

svar: klart att jag inte har haft långt hår innan varje jävla gång det börjar bli långt så får jag ju ett infall att klippa av det igen, hurm . .Men nu så har jag inte gjort det sedan innan vi åkte till chile så det är ganska najs. Har fått rådet att vänta längre med att klippa mig emellan också än 3 månader eftersom mitt hår växer så himla långsamt. Har ju himla bra kvalitee på håret nu igen så nu fungerar det faktiskt att göra det, men det är verkligen lättare sagt än gjort. Mars var min klippmånad och gissa om man bara vill springa till frillan och klippa egenom det. .

2008-04-18 @ 10:22:07
URL: http://jencie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0