You said you'd read me like a book, but the pages are all torn and frayed

Maria sa att man fick stjala, sa jag tvekar inte..:)


1. Berätta om din första fylla.
Hemma hos Viktor, 2 Maj 2003, 16 ar nyss fyllda. Jaa, det var verkligen en kvall jag sent kommer glomma. Maria och Jennie var stortskona! Finns en sa undebar bild av dom tva, synd att jag bara har den i Sverige. Jag var inte sa farligt full, kande att jag borde ta det lugnt eftersom det var forsta gangen. Vet inte var jag fick dom tankarna ifran nar jag var 16, men dom fanns dar. Kul kvall, verkligen.

2. Yngsta respektive äldsta hånglet. 
Sorry, I don't kiss 'n' tell :P Vill ni desperat veta, kontakt mig genom kommentar.  

3. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig. 
En..hurm, maste nog saga ogonen..Eller frisyren, svart att valja.  

4. Har du moonat?
Nej

5. Vem har du levt och upplevt mest med?
Jennie. Vi har gjort sa sjukt mycket ihop. Sa mycket att jag med storsta sakerlighet inte ens kommer ihag allt. Jag har alltid varit mig sjalv med henne, vilket har gjort allt mer "levande" och mer vart. 

6. Hur många gånger har du varit kär?
2 ganger, och da menar jag verkligen kar, kar.

7. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Besok av Jennie och Melanie.  

8. Vad är du mest rädd för?
 Framtiden.

9. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända tillbaka i tiden och ändra en sak?
Oh kara hjartanes, en sak. Helt arligt vet jag inte. Jag vet ingen stor sak som jag skulle vilja andra. Att andra nagonting skulle andra den jag ar i dag, eftersom det skulle anra allt fram tills nu. Sa nej, jag skulle nog inte andra nagot.

10. Har du något bevarat något inom dig som ingen annan vet om?
Ja, det finns manga saker inom mig som ingen vet. Det tror jag alla har.


Kommentarer
maria

åh, den festen var sjukt rolig!
när man ser den bilden minns man så mycket roligt som hände. jaa, det var tider det :)
btw gillar jag verkligen färgen på din design nu. sjukt mysig! :)

2007-09-22 @ 23:14:50
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0