Watching time slip away

Borjade pa min uppsats till Silver Bay kursen. Ar visserligen ca 5 veckor kvar och jag har 6 veckor efter det att gora klart den sa kande jag att for en gang skulle kanske jag ska borja i tid, och inte sitta sista kvallen och kampa for att fa ner orden. Det gick sadar. Var lite for mycket folk runt omkring. Ben satt och forsokte trycka pa tagenterna, Rachel log sa sott och Bryan och Dan forsokte fa med mig i deras skamt om, jaa vad det nu var. Sa koncentrationen var inte sa latt att hitta. Ska gora ett nytt forsok nu, efter jag ar klar med det har inlagget. 5 sidor om mig sjalv ska vall inte vara sa dar sjukt svart. Skrev ju en hel dok pa det amnet som projektarbete sista aret pa gymnasiet. Kanske var jag mer sjalvcentrerad sa, vad vet jag. Den boken, Under Ytan som den heter, ska jag med storsta sakerlighet lasa nar jag kommer tillbaka till Sverige. Den kommer foralltid vara ett underbart minne av gymnasietiden och allt underbart som hande da. Och allt inte sa underbart. Bitterljuvt, fast mest ljuvt..:P

Au pair mote idag med, paddlade kanot. Eller vi paddlade vall inte overdrivet mycket, lag mest pa bryggan och solade lite. Var skont att komma ut i solen iaf, for varat hus har aterigen blivit svinkallt. Vi kampar for att inte satta pa varmen innan vi flyttar, men Jess och jag borjar redan vekna.

Okej, dags att skrida till verket. Se hur mycket min inre journalist kan vakna till. Troligen itne overdrivet mycket, nu nar klockan drar mot halv 11, men vart ett forsok iaf..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0