Overcast Kids

Fick mitt paket med grejena fran FOB fancluben idag. Tog ca 2 veckor istallet for 6-8, det tackar man for.
T-shirten var inte riktigt vad jag vantat mig, kunde varit lite roligare, om man sager sa. Men den ar helt klart vard att sova i! :). Sen lite andra grejer, medlemskort och sant. kan vara tjackt att ha for att komma in tidigare pa konserten och kanske aven backstage..



Just nu sitter och jag forsoker fixa kalenderna for Oktober, har lite kvallsjobb jag maste passa in och sant. Sen Silver Bay helgen i slutet av manaden och moten. Ska vall inte vara allt for knepigt. Ska aven bestalla lite kort, har inte gjort det sen i April, ar snart 5 manader sen. Har mangder att framkalla, och nu ar det rea med, sa det ar ett bra tillfalle. Och jag har pengar..:P, annu battre..

Sa aven hej da till Magda nu i eftermiddags. Hennes plan till San Diego lyfter klockan 6 imorgon och vem vet nar vi ses igen. Kommer bli jattetomt utan henne. Ar glad for hennes skull, hon ville verkligen till Californien och familjen verkar bra. Hoppas pa att hitta nagon ny bra kompis som bor lite narmare an SD..:P.. Jag aker iaf dit i borjan av Februari! :)




Pa lordag bar det av till Six Flags igen med Emmy och nagra till. Sak bli kul, hoppas pa bra vader, fast inte allt for varmt, blir outhardligt att sta och koa da. Jobbar nog fredag kvall med, Jess och Bryan ska packa infor flytten, och jag far da Rachel, vilket betyder att vi kan titta pa tv. Eller jag tittar, Rachie sover..:).. En bra losning tycker jag..

Bast att forsatta med minda andra "seriosa" projekt..haha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0