I've got to get myself together

Jennie utmanade alla till att gora den har listan, sa varfor gora henne besviken. :P

-Vilket är det pinsammaste band du lyssnat på?
Tror att Hjalle & Heavy var en lagpunkt,aven for mig.

-Hur många timmar har du som mest suttit framför datorn?
Manga, vet att jag och Jennie satt minst 8-9 timmar i strack nar vi var typ 14..

-Vad har du för färg på din cykel?
Bla

-Blondin eller brunett?
Lite mitt emellan. Jag fargade det brunt men nu har det blekt sig sa mycket att det nastan ar tillbaka till blont..

-Vilken färg har du på din msn text?
Svart, tror jag.

-Vilket stjärntecken är du?
Vadur

-Vad åt du senast?
Glass :)

-Har du diskmaskin?
Ja

-Har du husdjur?
Ja, katten Maggie.

-Vilket smeknamn gav din mamma dig som liten?
Inget.

-Är du kär just nu?
Nej

-Har du brytit på tyska för att impa på tjej/kille?
Nej, tror inte det skulle impa pa nagon..

-Har du sagt lol under ett samlag?
Nej

-Har du ätit godis för 100kronor en kväll?
Nej

-Vad är du beroende av?
Musik

-Vad har du för fobier?
Spindlar ar det forsta som kommer upp. Annars inga fobier direkt..

-Berätta detaljerat om det äckligaste du ätit:
Hum, jaa vad kan det ackligaste vara.. Skinksas/skinkstuvning har alltid varit uberackligt enligt mig men jag vet inte om det kvalificerar sig..

-Hur lång är du?
162 cm 

-Om du va ett verktyg vad skulle du vara då?
Vet inte

-Sover du med gosedjur?
Nej

-Vem va den senaste du fick sms av?
Emmy, troligen

-Vem va den senaste du fick mms av?
Kan inte motta det pa min mobil

-Vem va den senaste som ringde dig?
Jess

-Är du förlovad?
Nej

-När duschade du senast?
Igar kvall

-Vem tänker du på nu?
Jag tankte helt arligt pa Pete Wentz, vet inte varfor men han var helt plotsligt uppe i min hjarna..:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0