Fashion Rocks

Jag hade bokat in for flera veckor sen attimage26
jag skulle titta pa Fashion Rocks igar kvall.
Jag var visserligen under tron att Fall Out Boy skulle upptrada da det ahde statt om dom pa alla reklam posters, och artiklar jag last. Var valdigt besviken nar showen var slut och dom inte hade upptratt. Undrar verkligen vad som hande. Maste saga att showen var annars inte sa bra, segade mest hela tiden. Jeremy Piven som programledare var visserligen genialt, han ar rolig. Ashlee Simpson presenterade aven ett framtradande och hon sjalv framstog mest som blast. Har aldrig riktigt fatt det intrycket tidigare. Far hoppas att hon inte ar sadar privat, for da tycker jag synd om Pete Wentz...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0