Hoping for the best, expecting the worst

Har egentligen noll inspiration eller lust att skriva idag.
Var pa bra humor nar jag vaknade men en enormt grining och tjurig Ben satta stopp for det.
Nu sitter jag har medan Rachel sover och forsoker fa tillbaka det goda humoret, och hoppas pa att Ben ska vara pa battre humor efter skolan. Eftermiddagen blir allt for lang om han ska tjura hela tiden.

Bokade aven biljett for mamma igar, sa nu ar det bara 29 dagar kvar tills hon kommer hit. det ska bli kul. Och det betyder, om jag raknar ratt i min mattefria hjarna att det ar 38 dagar kvar till Fall Out Boy! Kanns inte sa langt borta trots allt...

Ar redan pa battre humor nu nar jag kommit fram till den slutsatsen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0