American Idol

Kollade pa AI igar, som jag nu for tiden alltid gor pa tisdagar, onsdagar och torsdagar..:P..
I tisdags var favoriten Blake av killarna, han ar sa bra! Och igar var favoriten Gina av tjejerna.. Var speciellt kul nar Gina sjong Alone, som ar Anders Joahnssons nya singel. Ar visserligen en gammal lat fran 80 taler nan gang, men jag som inte hort den innan Anders gjorde den tycker att det ar en Anders lat. Har visserligen fatt hora den ett par ganger har i Usa sen jag horde den med Anders, alltid en ny version men jag ma saga, Anders har verkligen gjort den bast... Sen ar vall jag kanske inte sa objektiv, Anders ar min storsta idol, har varit det i 4 ar nu...

"How do I get you alone?"...la la la..Kan inte mer...:P


Kommentarer
Lin

någon bebis än? hör av dej om ni vill följa med o luncha idag.

2007-03-02 @ 15:48:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0