You look so good in blue

Idag var det service pa bilen vid 11 sa jag fick snallt sitta dar i 1 timme och 45 minuter och vanta pa den. Ingen tur den har gangen. Sen var tanken att jag skulle hitta julklappar men hade inte sa bra tur, utan fick bara tag i tva stycken. Battre an inget, men jag kanner att jag snart vill vara klar, och det ar jag langt ifran. Ar sa svart att kopa till barnen ocksa, fro dom har redan allt, och jag har ingen aning om vad de ska fa i julklapp. Sen sa vill jag egentligen inte kopa mer leksaker till dom, for som sagt, dom har for mycket redan av det. Far se vad det blir till slut.

Har forsokt att inte vara bitter over igar, och det fungerar vall sadar. Det kommer i vagor. Men det finns ju ignet att gora at det, man kan inte hjalpa att det skulle snoa igar. Kanns bara surt att ha spenderat sa mycket pengar pa nagot man inte anvande. Anyway, I'm letting go. Eller forsoker i alla fall.

Bryan ska ta hem indiskt idag. Har inte atit det pa flera mander sa det ska bli gott. Funderar aven pa att smita ivag coh sen en film, men jag vet inte om jag orkar. Har ont i huvudet idag med, tredje dagen i rad, borjar fundera pa vad som ar fel med mig. Kan vara brist pa vatska, for nu nar jag tanker pa det sa har jag inte druckit natt sen frukosten, och da var det bara mjolk pa flingorna. Sen igar kunde jag inte ata pa typ hela dagen.. Kanner att forklaringen kommer fram..haha..

Imorgon ska jag jobba kvall, Jess och Bryan ska pa deras arliga julfest inne i Boston. Ny snostorm ska komma pa lordag kvall/natt sa for att dom inte ska behova kora hem pa natten och sen in till Boston igen for brunch pa sondagen sa blir det till att bo pa hotel. Ett rum, 5 personer, det ska bli ett aventyr. Lite kul i alla fall, tycker jag. Ett annorlunda satt att spendera lordags kvallen pa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0