Trough the days and nights

Dalig pa att uppdatera i helgen marker jag. Har varit pa vag flera ganger att skriva men blivit avbruten de flesta gangerna av telefonen. Blev inget Boston i lordags, inte i Sondags heller. Vi var alldeles for langsamma for att komma ivag och igar forsvann tiden verkligen extremt snabbt.

Lamnade av Magda pa buss/tag stationen vid havl 2 tiden inatt, hennes buss gick vid 2. Hamnade inte i sang forran vid halv 3 och redan vid 8:43 ringde det pa dorren har och den dumma elektrikern kom. Utan nagon annan hemma sa far jag ju snallt ga ner och oppna. Ingen mer somn for mig, nej.

Resten av dagen har varit ganska handelselos. Handlade mat, satt framfor datorn och har aven hunnit med ett par avsnitt av OTH, sasong 4. Ska snart laga middag, och sen hamnar jag troligen i soffan med One Tree Hill pa.  Ska visserligen kolla pa nan nyars show pa Mtv eller Vh1, Kommer inte ihag vart den visas, men aShlee Simpson ska tydligen upptrada, och aven Blake Lewis... Blir dock forvanad om jag kan halla mig vaken till 12..


Kommentarer
iza

gott nytt underbart år!!

2008-01-01 @ 00:21:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0