Some kind of freakshow

image48Idag fick jag ater igen ett anfall av OCD, tvangstankar. Samma som alltid, stadning oc forstoring av bakterier. Mer eller mindre hela nedervaninger har skurats med CitraSolv. Dorrknoppar, karmar, micro.. Nar jag stog och tvattade min planbok och kamera med det sa tyckte aven jag att det gatt for langt och tvingade mig sjalv att sluta. Det ar tur att det inte ar skadliga saker jag far sanna har infall av. Satte till och med ungen pa sjalvrengoring mitt upp i allt. Jag visste dock inte att den tog 3 och en halv timme att blir klar.. Tur att det har inte infaller allt for ofta...


Kommentarer
maria

ah, men det låter ju skitbra! jag har ingen som helst aning om hur jag kommer ha det pengamässigt nu i vår med tanke på att man är en fattig student, men jag vill absolut gärna åka. sedan är det ju det lilla problemet med skolan. tror att jag slutar runt den 20:e maj, men innan dess har jag ju inte föreläsningar mer än 2 dagar i veckan!

2007-12-29 @ 03:06:38
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0