It's too late to apologize

Veckan har slutat bra. Eller den ar inte slut an, men for jobb delen ar den det i alla fall.
Igar var extra kul, for Magda kom och halsade pa!
Nastan 4 manader sen vi sags sist. Efter vi haft grat och kramkalas pa tagstationen var allt som vanligt igen och det kandes som om hon aldrig akt harifran.  Ben var overexalterad hela dagen och ville inte lamna henne i fred. Blev middag ute, japanskt, inte min favorit med Magda ville ha sushi. Det kom dock inte i narheten av mig, har provat 2 ganger med olika saker och ra fisk ar inte for mig.

Idag akte vi till hennes gamla vardfamilj, Franziskas familj numera. Hon ville traffa barnen och foraldrarna och Ben alskar att leka med pojkarna, sa det blev tva flugor i en small. Magda akte efter det med Salma, vad nu dom skulle hitta pa och jag och barnen akte hem.

Nu har hela familjen akt i vag till Martha's Vineyard over nyar och jag sitter har sjalv. Klagar inte direkt, ar skont att fa lite tid ensam. Kvallen lar spenderas med film, natt fran Netflix, som jag som vanligt inte vet vad det ar. Natt fran listan jag gjort.. blir sakert bra.

Imorgon kommer Magda tillbaka, nagon gang under dagen. Far se vad vi gor, kanske Boston for att ga och kika lite. om det inte regnar vill saga, da vill jag inte ge mig in dit. Men vi far se..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0