I'm drawing a blank ___ .

Lordagskvallen gick stralande pa hotellet i Boston. Barnen sov sa snallt, aven om Ben tog ett tag pa sig att somna. Kanade aven 60 dollar extra for Atticus, som sov hela tiden iaf. Och bara var dar 3 1/2 timme, inte fy skam det. Behovde verkligen pengarna ocksa.

Gardagen blev inte mycket med. Vi kom hem runt 1 tiden och jag gick och latade mig i soffan ett tag. Kollad pa O.C som jag spelat in fran tvn. Sasong 4 ar verkligen totalt underbar. Taylor maste verkligen vara det basta som hande den serien. Synd att det blev sa kort med henne bara. Sen en snabb visit till biosalongen for att se I Am Legend med Will Smith. Inte lika bra som jag trodde den skulle vara, men hetl klart se vard.

Sag aven en av trailerna till One Tree Hill sasong 5 for forsta gangen pa tv igar. Har inte velat se dom pa datorn innan, trots att man kan. Av den enkla anledningen att jag inte vill veta vad som ska handa. Maste dock saga att jag nastan dog nar jag sag Nathan "snygga" frisyr och skagg. Vet dock att han inte kommer se ut sa hela sasongen, tack och lov! Inte langt kvar nu, 8 januari ar bara typ 3 veckor framat. . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0