I'm a stich away

Imorgon blir det Fall Out Boy igen.
Borjar ater igen fa till exalteringen och fjarilar borjar fladdra i magen av forvantan. Kan inte forst hur jag klarade av mer an 5 manader utan att se dom live, och hur jag nu efter det har troligen inte kommer se dom pa valdigt lange. Undrar mycket over vilka latar dom kommer kora, eftersom det kommer vara typ 4-5 stycken bara. Om de kommer ga pa popularitet eller pa vilka som ar deras favoriter. Och hur mycket inflytande KissFm har pa latvalen. Jag hoppas personligen pa "Sophomore slump or comeback of the year", men chansen for det ar minimal, eftersom de knappt spelar den pa fulla konserter..
Ska aven bli kul att se Boys Like Girls, skulle ju sett dom redan forra februari men dum snostorm som kom och tog ivag den chansen. Men nu blir det dags iaf. Spelar ingen roll hur mycket det snoar, inget stoppar mig fran att aka till Lowell imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0