I keep falling, harder and harder

Idag blir det au pair mote inne i Boston. Svensk julmarknad med Lucia tag och allt. Ar sjalv chockad over att jag ska aka in till Boston, da detta hander extremt sallan. Men jag ar bra nyfiken pa marknaden, sa det overvager en hel del. Franziska aker med pa vagen dit men pa vagen hem blir jag nog sjalv, sa min kara iPod blir min kamrat ater igen.  Kvallen bjuder annars pa Hanukkah middag med hela Jess familj. Ska bli trevligt, var inte med forra aret, sa nu blir det yttligare en ny judisk hogtid for min del.

Har aven bakat nu pa morgonen infor ikvall. Tog pa mig jobbet att gora efterratt. Kladdkaka, uppdaterad version. Den gick hem sa bra sist, att jag kan lika garna gora den igen. Nu ska jag hamta min tvatt, ta ut kakan och ge mig ivag till banken..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0