F*cking Snow

Ar redan trott pa sno, och det har anda inte kommit sa mycket an sa lange. Ar vall runt 4-5 cm. Ar vall mer trott pa vad den medfor. Sandy kunde inte fixa en bil sa det far snallt bli att aka tag. Kanner att det ar lite billigare, an att kora taxi hela vagen, nar man dessutom kan bli valdigt sen i den ocksa. Om Jess kommer hem i tid, vilket jag hoppas pa sa blir det 16:15 taget fran Canton, och sen en hel del tunnelbanor och sen ett tag till innan jag ar i Lowell. Tanken ar sen taxi hem, eftersom sista taget gar hem runt halv 11 och showen ar nog inte slut forran vid 11, halv 12. Visserligen ar det Avril Lavinge som ar sist, om de haller sig till den turordning de satt upp, och henne har jag inga storre problem att missa, samma med Timbaland som ar innan. Sa vi far se, hem kommer jag alltid pa nagot satt.

Har aven sett pa spellistan att Fall Out Boy ska vara pa scen i 50 minuter, det ar mer an 5 latar det. Ser fram emot det, kan vara lite plaster pa saren fran allt strul har.

Och om ni i Sverige ar uppe sent, sa visas konserten pa www.kiss108.com, klockan 19:00 min tid, vilket ar 01:00 sverige tid..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0