I remember the old times like it was yesterday

Hade mig ett gott skratt idag nar Ben var pa camp. Rachel lag och sov och jag var lite uttrakad och satt har vid datorn och kikade runt lite. Pa YouTube hittade jag massor av klipp fran Sunset Beach, den alskade sapan som jag avgudade nar jag var, hurm, jaa yngre..:P.. Minns an idag hur jag och Jennie satt framfor datan och letade kort pa alla "snygga" killar i serien. Jag bara undrar vad vi sag i dom, de flesta valdigt for gamla for oss, eftersom vi var ca 11 ar gamla. Den enda jag fortfarande kan med gott samvete saga ser bra ut ar Eddie Cibrian. Serien i sig ar valdigt patetisk, orealistiskt och allt som en sapa ska vara. Det varsta ar vall att jag an idag skulle kunna bli lika insugen i deras varld , ar som sagt svag for sapor. Ar gott att sitta och tanka tillbaka pa alla harliga minnen man har fran SB-tiden. All energie man la ner pa det, hur mycket annat vettigt vi kunde gjort. Men da hade man troligen itne haft lika bra minnen av vissa tidsperioder. Sunset Beach var verkligen mitt allt en gang i tiden, och jag var lyckligt lottad att ha nagon att dela det med, Jennie :)
image18


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0