A song for every moment

Hittade den har listan/utmaningen som verkade kul att gora. Far se om det kanns som om nagot stammer...

- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag?
The (After) Life Of the Party

2. Kommer du komma långt i livet?
Just be simple

3. Hur ser dina vänner dig?
Saturate Me

4. Kommer du gifta dig?
11:11PM

5. Vad är ditt livs themesong?
I'm outta love again

6. Vad är ditt livs historia?
Hear me

7. Hur är skolan för dig?
Be Yourself

8. Hur kan du komma framåt i livet?
(Nice to meet you) Anyway

9. Hur kommer imorgon vara?
Wine Red

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Without you

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
I slept with someone in Fall Out Boy and all I got was this stupid song written about me

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Heartbeats

13. Hur är det med ditt liv?
Always love

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Unbreakable

15. Hur ser världen på dig?
Addicted

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Amazing

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
I don't want to be

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Miss you nights

19. Har du en djup & mörk hemlighet?
Love makes the world go round

20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
The pros and cons of breathing

21. Hur kan jag göra mig själv glad?\
I lay my love on you

22. Kommer jag någonsin ha barn?
I've got all this ringing in my ears and none in my fingers

23. Vad är några tips till mig?
Everything you're not

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
I wanna be with you

25. Vad är min danssång?
Live forever


Visst finns det en del som kan stamma in lite latt, nar man relaterar lite mer med texten i vissa latar. Fast det kan bli svart nar alla inte vet texterna eller ens vilka latar det ar. Jag skulle vilja se Maria och Jennie forsoka sig pa den har lista ocksa. se er sjalva som utmanade! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0