Vår är mys

Är bra trevligt med vår, solen börjar skina och träden knoppar..
Har inte kommit så långt här i sverige än, några stackars buskar har fått några knoppar men solen skiner iaf. Blåste visserligen en del idag emn det kan man leva med..

Har mindre än en vecka kvar innan jag åker tillbaka till Usa igen. Känns lite splittrat, gillar att vara hemma och träffa alla men sen så finns ju det en del saker jag saknar. Kan ju bara säga till andra au pairer, man måste verkligen trivas i Usa och i sin familj for att åka tillbaka sen och verkligen vara förberedd för att lämna alla efter man träffats ett kort tag igen. För min del är det inga större problem, även om det är ledsamt ett tag, kommer jag snart in i vardagen igen och den här resan blir ett underbart minne..

Nej, dags att hjälpa syster..

Byeee. . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0