28 September

Nu har mamma varit här ett par dagar och det har varit supermysigt att få umgås lite. Känns som en bra tidpunkt också för ett besök, nästan halvvägs av min tid här som au pair. Japp, ni läste rätt, har efter 8 månader här fortfarande 10 kvar. Blev en förlängning även denna gången. Dock "bara" 6 månader och inte ett helt år. Var inte sugen på att vara kvar ritkigt så länge och lite av motivationen var att jag inte ville komma hem mitt i vintern och vara helt deppig. 
 
I alla fall, än så länge har vi mest hängt runt omkring mig och kikat i affärer. Käkade middag med Rikke igår kväll på ett av mammas favorit ställen här i Usa. Imorgon blir det middag med nästan alla mina kompisar här för att fira Rikkes födelsedag som är på måndag. Mamma ska hänga med på den också, ska se hur mycket av konversationen hon kan hänga med på ;) 
 
Senare i veckan blir det en tur till outletsen medan barnen är i skolan. Slutet av veckan vill jag inte tänka på. Det tar vi när det kommer. Men, kanske inte blir mer uppdatering innan dess men då vet ni vad jag sysslar med! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0