21 September

Det har varit tre dagar med sommarvärme igen. Så härligt! Är inte redo för att värmen ska försvinna bort riktigt än. Fast samtidigt är det ganska trevligt att ta på sig längbyxor och en kofta. Men men, håller mig hellre till 20+ och soligt än annat hemskat väder. 
 
Har åkt på en förkylning, antar att barnen släpat hem lite nya baciller nu när skolan är igång. Men bättre denna veckan än nästa för då kommer mamma! Känns väldigt nära nu, och inte så där overkligen långt borta som det gjorde när jag bokade hennes biljett. Ska bli så kul att ha henne här ett tag och få skämma bort henne lite. Det behöver hon. 
 
Var på au pair möte i onsdags. Ovanligt trevligt möte, hoppas fler kan bli på det sättet. Även om våran grupp är lite uppdelad så blir det mer och mer att vi alla faktiskt vet vilka alla är. Jag menar, jag såg en tjej för första gången på det här mötet och hon har varit där längre än mig. Vilket påminner mig, idag är det exakt 8 månader sen jag lämnade Sverige. Helt sjukt vad tiden har gått fort!
 
Köpte en ny klocka igår. Spanade in den tidigare i veckan och kunde inte sluta tänka på den. För $18 var det bara att slå till tyckte jag. Nu ska jag bara komma in i vanan att ha klocka igen...
 
 
 
 
Nu ska jag åka hem till Rikke för middag och drinkar! 


Kommentarer
ilhana

klockan har kommit att bli en himla snygg accessoar, jag är inte heller van vid den tyvärr men ska prova vänja mig så fort jag skaffar mig en. vill ha en silver

2013-09-21 @ 22:37:40
URL: http://so-random.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0