23 Maj

Har haft en väldigt lyckad (mestadels) ledig torsdag. Började med att jag kunde sova ända till 9 imorse, nästan det längsta sen jag kom hit. Var vaken vid 7-tiden men lyckades somna om. Välbehövligt. Pratade en sväng med både mamma och syrran medan jag åt frukost och drack kaffe. Sen gjorde jag en snabbsökning på flygbiljett till mamma i höst och hittade superbra tider och pris som jag bara var tvungen att boka. 
 
Blev sen när jag skulle möta upp Rikke för att jag återigen ringde mamma och berättade att jag bokat hennes resa och då körde åt fel håll, haha. Vi hängde på Patriots Place ett par timmar. Jag lyckades köpa mig en peplum-topp på Express. När hon åkte hem för att jobba åkte jag vidare till Outletsen för att byta B's shorts han fick i födelsedagspresent. Åkte hem med nya skor och tre bhar till mig. Suck. Ska visserligen lämna tillbaka två av bharna för de inte passade. Kan väl även tillägga att jag köpte nya glasögon i går med. Vågar inte titta på mitt bankkonto just nu. 
 
Lite skjutsande av barnen på kvällen och nu ska jag kolla på The Voice innan det är dags att sova :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0