Tillbaka i Boston

Är tillbaka hemme efter en finfin helg i Chicago. Lördagen blev inte riktigt som planerad då Nikki försov sig och vi inte hann ses förrän strax innan konserten. Men som alltid var det så kul att ses, känns så surt att hon inte bor nära, hade verkligen varit perfekt. Kvällen var i vilket fall lyckad. Gillade 2/3 band, varav det ena var huvudakten. Inte illa.
 
Söndagen bestod sen mest av att slappa. Ställde fram klockan till sommartid, något jag missat total att det skulle hända. Är inte som i Sverige där det berättas i god tid, med många påminnelser, när det ska ske. Lyckades i alla fall inte förstöra några planer eller liknande eftersom jag inte hade några. 
 
Gjorde en lika bra flygresa tillbaka - sov hela vägen. Lyckades till och med sova och inte tappa min kaffe jag hade i handen. Imponerad av mig själv. Landade i ett soligt och halvljummet (8c) Boston. Kom hem och det första jag fick göra var att tvätta. Vet dock inte riktigt vad de gör under helgerna för att barnen ska få så mycket tvätt. R hade under 4 dagar använt 7 par byxor. Helt ofattbart. 
 
Idag blev det en sväng till mataffären. Min värdmamma hade redan handlat lite frukt och grönsaker under helgen så jag tänkte att det inte skulle vara så mycket kvar. Gick som vanligt runt där i säkert en timme och kom hem med flertalet påsar. Fattar inte hur jag lyckas. Men samtidigt så hinner ju allt faktiskt användas upp innan nästa vecka så det är inte det att det är för mycket grejer. Blev även en lite längre arbetsdag idag, tidig morgon och sen kväll. Är ganska trött så det blir en tidigt kväll idag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0