Fredag!

Fredag idag och trots att jag vaknade trött efter hemska mardrömmar så piggnade jag till snabbt. Kanske mina två koppar kaffe hjälpte till lite :P Har sedan suttit och jobbat på min läxa inför weekendkursen jag ska ta i Maj. Inte speciellt svårt, har redan tagit upp hälften av sidantalet och har bar skirvit en del av de tre jag planerat. Lite skadad från högskolan kanske? Även om det inte ska vara inne förrän slutet av april är det lika bra att få det gjort med en gång. 
 
Är ledig resten av dagen, och ända fram till måndag eftermiddag. Känns ganska så skönt. Hade tänkt att skippa gymmet idag då mina vader gör ganska ont men har nog ändrat mig i alla fall. Ikväll kommer Rikke över, stannar nog ända till söndag. Bland annat ska vi färga och klippa henne, vet inte om jag kommer så långt att färga mitt. Har ju sagt att jag inte ska göra det längre men det är lockande. Annars ska jag kanske ta mig en tur till mallet och kika lite. Har brist på byxor, har ett par jeans bara, så det hade varit bra med ett par nya. Kanske även behöver ta en sväng till Walmart för att lämna tillbaka R's present. Köpte bara en ny i veckan istället för att byta den. Vi får se. 
 
Hur ser eran helg ut? Några kul planer? :)


Kommentarer
Harry

Look who is duktig all of a sudden :P

Svar: Hell yeah!
Emma

2013-03-15 @ 20:00:15
anna

hej, hittade din blogg nu och undrar det där med att du åkt till samma familj igen ? har du varit au pair förut ? :)

2013-03-16 @ 00:08:42
URL: http://annaintheus.blogg.se
Anna

Okej vad häftigt att komma tillbaka! Väntade du två år innan du kunde åka igen då eller hur funkar det? :)

2013-03-16 @ 21:52:16
URL: http://annaintheus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0