Sommar

Efter förra helgens kalla och bitvis regniga väder så har det den här veckan haft riktigt sommar väder - 30+ och stråland sol. Jag har helt klart varit nöjd. Poolen fick även äntligen klartecken till att badas i och igår hoppade jag i för mitt första dopp. R och jag plaskade runt i nästan två timmar på förmiddagen och vi hann med en tur på eftermiddagen också. Detta har även gjort att jag numera är lika solbränd som efter en halv sommar i vanliga fall.
 
Veckan har annars inte varit speciellt händelserik. Fick mina nya glasögon i tisdags vilket var väldigt trevligt. Lite ovant att använda efter 9+ år med mer eller mindre enbart linser men det känns bra att kunna byta mellan. Åt mexikanskt med Rikke och Ola i fredags och igår kväll var vi hemma hos Rikke för efterrätt och några drinkar. Satt ute på altanen till efter tolv så som man bara kan på sommaren. 
 
Idag har R sin gymnastikuppvisning på förmiddagen som vi ska gå på. Eftermiddagen innehåller fotbollsmatch mellan New England Revolution och LA Galaxy. Är "Family Fun Day" med Cultural Care så vi ska gå hela familjen. Imorgon är det tillbaka till jobb, så det lär väl inte hända så mycket mer spännande på ett par dagar. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0