15 Juni

Varje gång jag skriver datumet som rubrik förvånas jag över att det verkligen är den dagen. Hur kan detta året ha gått så fort? Känns lite konstigt att inte vara i Chicago vid dn här tiden på året men jag har det ganska bra här med. Veckan avslutades med jobb. Mina värdföräldrar åkte iväg för att fira deras bröllopsdag så det var bara jag och kiddosen igår kväll. Helt ärligt så var det ingen större skillnad på om jag hade jobbat eller inte. Gick upp samma tid imorse som om jag hade varit ledig och sen hade barnen kompisar över. Vi bakade kakor och gjorde lunch, sen kom förldrarna hem igen nästan.
 
Sen degade jag vid poolen lite. Hoppades på att kunna somna, en nap hade varit fantastisk, men det lyckades jag inte med. Snart kommer några vänner till familjen över, vilket ska bli kul för jag har inte träffat dem sen jag kom tillbaka. Och det finns två små bebisar som jag kan gosa med! Vid 6-tiden kommer Rikke och Melanie också så vi lär väl hänga resten av kvällen. 
 
Händer inte speciellt mycket annars. Försöker stanna hemma så jag inte spenderar pengar. Har så mycket grejer jag behöver spara till just nu och det är nästan enda sättet att garantera att de finns kvar på kontot. Imorgon blir det kanske dock lunch på Cheesecake Factory, det var längesen nu!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0