Flytt #1 och Packning

Idag flyttar jag hem till mamma igen för ett par dagar. Känns konstigt att flytta från Malin och Eric för det känns som jag flyttade in häromdagen och inte för 4½ månad sen. Passar Beckis hela dagen idag men har passat på när hon har sovit att packa ihop mig. Blir mer än jag hade trott trots att jag inte har så mycket saker eller kläder kvar. Ska nog kunna ta mig till mamma på egen hand men det kommer se lite roligt ut. Var mycket enklare sist när jag skulle iväg och inte hade de här problemen. En resväska räckte gott och väl, även om man på den tiden så fick man ha två väskor med sig utan kostnad. Visserligen ser jag det mer som en bra grej att jag numera har möjligheten att kunna ha mer än ett par skor och fler tröjor än typ fem stycken. En lyx som inte fanns när jag var yngre.
 
Blir nog ganska tomt på bloggfronten tills nästa vecka. Finns inget internet hos mamma och min telefon är inte världens bästa att blogga ifrån. Men man vet aldrig, kan hända jag får lite abstinens nu när jag väl kommit igång med bloggandet igen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0