Examen och kalas

Igår tog jag examen från högskolan. 4½ år har mer eller mindre flugit förbi och det är svårt att förstå att jag faktiskt är klar. Avslutningen var inte den mest uttänkta saken men det var ändå trevligt att det fanns ett markerat slut. Kvällen avslutades med Les Miserable på bio med Jennie och Kristina. Filmen var bra men det var mindre kul att säga hej då när vi skiljdes åt. Det börjar verkligen kännas att det är nära nu.
 
Idag har det varit kalas för Tilde och så även mer hej då. Blä. Är verkligen inte kul. Ska väl kanske lyckas att hålla mig från att gråta, eller iaf mindre än jag gjorde i torsdag när jag åkte från Eric och Malin. Ikväll blir det lite vin hos en kompis och imorgon är det dags att packa på riktigt. Som sagt, det känns overkligt att det är så nära nu.


Kommentarer
Isabella

grattis till examen! avundsjuk. :)

2013-01-20 @ 00:27:22
Sandra

det känns sååå overkligt! Har världens resfeber nu också, superjobbigt!Hur går packningen?

2013-01-20 @ 21:25:43
URL: http://bjorkasandras.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0